Тази страница е достъпна и на Английски Английски.

V-LUBE Valve Saver

Производител: V-LUBE
Произход: Германия

Описание на продукта

За разлика от двигателите задвижвани на бензин, газът се подава без добавки в горивната камера на автомобилите с газ. Защитната функция на добавките, съдържащи се в бензина, отсъства, което увеличава напрежението върху клапаните и седалките на клапаните.

Защитата на клапаните е особено важна при автомобилите, работещи на газ!
V-LUBE Valve Saver образува защитен филм, който минимизира напрежението върху клапаните и седалките на клапаните. По време на горенето на V-LUBE Valve Saver се отделят добавки, които се транспортират до клапаните и седалките на клапаните заедно с потока на отработените газове.
Повърхностите на клапана и седалката на клапана са покрити с частици V-LUBE в термичната среда на потока отработени газове (1400-2000 ° C). По този начин износването на клапаните и седалките на клапаните е намалено до минимум. Всъщност е доказано, че степента на износване е дори по-ниска от общите толеранси на износване в сравнение с работата с бензин.
V-LUBE Valve Saver разполага с допълнителен компонент за почистване и смазване. Този компонент позволява добавяне на V-LUBE Valve Saver посредством електронния кит на V-LUBE директно в газопровода. Тук инжекторите и газовите тръби се почистват от всякакви остатъци и замърсявания (да не се използват с преградни инжектори).
V-LUBE Valve Saver е съвместим с всички налични в търговската мрежа измервателни системи.
Добавката се смесва чрез измервателна система (комплект за смазване) в съотношение 1: 1000 (10 ml на 10 литра гориво).
Съответно, един литър V-LUBE Valve Saver предпазва двигателя за около 6000 мили (10 000 км), в зависимост от разхода на гориво.

Детайли на продукта

Преглед на всички предимства на продукта V-LUBE Valve Saver.
  • Предпазва клапаните и седалките на клапаните срещу повишено напрежение
  • Почиства дюзите и тръбопроводите за гориво
  • Увеличава ефективността и живота на двигателя
  • Осигурява оптимална защита с подходяща доза
  • Съвместим с всички измервателни системи, налични на пазара
  • Одобрено за добавка за инжектор (само инжектори с тапи) – добавката се дозира в горивната линия на газовата система и се разпределя чрез инжекторите
  • Дълготраен ефект на трайния ефект на добавката дори в случай на прекъсване на измерването (за до 1000 км)
  • Няма неблагоприятни ефекти върху каталитичния преобразувател
  • Намалява необходимата поддръжка на бензинови двигатели (просто добавен в резервоара)

Обещание за качество на V-LUBE

Доказано качество

Ние подлагаме V-LUBE Valve Saver редовно на независими тестове за качество, извършвани от TÜV Nord, за да постигнем устойчиво осигуряване на качеството. Затова винаги можете да разчитате на най-висококачествената защита за вашия двигател.

Надеждна защита

Доставяме на отговорните водачи на пропан-бутан / природен газ надежден продукт: неговата ефективност се доказва с факти, а не с рекламни обещания. Ефективността и надеждната защита на V-LUBE Valve Saver са потвърдени от няколко независими проучвания за ефикасност и дългосрочни резултати с изключителни резултати.

Устойчивост

Ние сме единственият производител, който е имал дългосрочните ефекти на V-LUBE Valve Saver върху изследвания катализатор на чувствителния автомобил. Можем да потвърдим, че висококачествените добавки във V-LUBE Valve Saver не оказват влияние върху ефективността и експлоатационния живот на каталитичния преобразувател.
„Защитата на клапана не е достатъчна!“

Прозрачност

Всички тестове за качество и проучвания за ефикасност са достъпни за изтегляне онлайн на http: //www.v- lube.com/ и подчертаните качествени характеристики са максимално потвърдени.

Процес на тестване

Проведохме няколко теста на V-LUBE Valve Saver от пускането на продукта през 2009 г., за да проверим независимо качеството и ефективността на продукта. Резюмето на тези тестове може да бъде намерено в следващия раздел.

Проучване 4 за устойчивост

126 000 км дългосрочен ефект върху катализатора – дългосрочната употреба на V-LUBE няма отрицателни ефекти върху катализатора.

Проучване 3 за ефикасност

Изпитът за дългосрочно шофиране от 105 000 км при реални условия успешно потвърждава ефективността в дългосрочния тест с дозираща система.

Проучване 2 за ефикасност

Практическият тест за шофиране потвърждава ефективността на добавката при шофиране без система за дозиране.

Проучване 1 за ефикасност

Изпитването на стенда на двигателя потвърждава защитата на клапана при високоскоростен диапазон на натоварване без дозираща система.

TÜV инспектира нашия продукт ежегодно за непроменено, постоянно високо качество.

TÜV ежегодно проверява нашия продукт за непроменено, постоянно високо качество.
Резултат: Подлагането на V-LUBE Valve Saver на такива строги тестове означава, че можем да гарантираме нашите претенции за продукти и да гарантираме, че вашият двигател получава най-добрите грижи.

Обобщение на всички тестове

Годишен контрол на качеството (извършва се от TÜV Nord)

TÜV Nord тества редовно V-LUBE Valve Saver, за да гарантира постоянно качество. Тестовете за качество се провеждат от пускането на продукта на пазара и осигуряват постоянно качество на продукта. Във всички последващи дългосрочни и тестове за ефективност е използван същият продукт V-LUBE Valve Saver, който се продава и до днес.

Надеждна защита чрез многократно и независимо потвърдена ефективност

Проучвания 1 и 2 се фокусираха върху потвърждаването на ефективността на V-LUBE Valve Saver без измервателна система. В дългосрочния практически тест (Проучване 3), V-LUBE Valve Saver кит беше използван за тестване на дозата на V-LUBE Valve Saver в реални условия.

Проучване на ефикасността 1

Обобщение на доклада от проучването за ефективността на добавката на изпитвателния стенд на двигателя. Провежда се в Университета за приложни науки в Саарланд.
Процедура: На изпитвателния стенд на двигателя бяха зададени различни точки на работа на двигателя и бяха проверени скоростите на износване по време на работа без добавка. За да се тества ефективността на добавката, работната точка, която представя най-голямо износване, след това се повтаря с пропан-бутан и добавка.
Фигура 1: Измерена хлабина на клапана за 20 часа с добавка в сравнение с предварително определената скорост на износване.
Заключение: Не е установено значително износване след 20 часа, което е надвишило появата на грешка. Изглежда, че защитата от износване е влязла в сила незабавно и ефикасността е потвърдена с използваната доза. Освен това се приема, че защитният слой, изграден от добавката, ще продължи да предлага защита дори за период след като добавката вече не е доставяна. Продължителността на тази устойчивост обаче не беше определена. В проучването е използван 2.0 литров двигател на Mazda. Този двигател често се използва в различни модели на Ford и не се счита за газоустойчив.

Проучване на ефикасността 2

Фигура 2: Средна стойност (износване на клапана [μm / 1000km])
Обобщение на изпит за шофиране при изпитване за износване на клапани на Peugeot 107 в режим на работа на пропан-бутан с добавен V-LUBE агент. Провежда се в Университета за приложни науки в Саарланд.
Процедура: Проведено е полево изпитване на добавка за гориво на 6 250 мили (10 000 км) на Peugeot 107 с течна фаза LPG система. Автомобилът разполага с 3-цилиндров двигател на Toyota, който не е газоустойчив. За първи път колата е била управлявана без защитни добавки и хлабината на клапаните е била проверена при пробег от 12 800 км.
За да се оптимизира превозното средство за работа с втечнен нефтен газ, геометричната степен на компресия е увеличена от 10,5: 1 на 12: 1. Тази модификация трябва да доведе до повишено износване на клапана в сравнение с референтната стойност, определена по-рано. Първата проверка на хлабината на клапана на 3650 мили (5851 км) показа, че използването на добавката е спряло износването на клапана върху изпускателните клапани. Налице са минимални несъответствия в хлабините на клапаните в диапазона от 10 микрона, но са били средно 0 μm. Очакваната стойност на износване на клапана за 3650 мили (5851 км) без добавка би била 33,9 микрона предвид наблюдаваните референтни стойности и със сигурност би била откриваема с използваните измервателни уреди.
При втората и последна проверка на хлабината на клапана при 10 468 мили (10 408 км), средното износване на въздействието на клапана беше -0,008 микрона + / 2 микрона / 1 000 км (625 мили) през целия тест. Следователно този тест потвърждава ефективната защита на клапаните при употреба на V-LUBE Valve Saver.
Заключение: Можем да кажем, че не може да се открие износване на нито един от клапаните, което би достигнало степента на работа без добавки.

Проучване на ефикасността 3

Обобщение на дългосрочния пътен тест за износване на клапаните при работа на пропан-бутан, съображения за износване на Toyota Corolla Verso и проверка на кита за защита на клапаните V-LUBE. Провежда се в Университета за приложни науки в Саарланд.
Процедура: На Toyota Corolla е монтирана модернизирана система за подаване на алтернативно гориво, която позволява работа с пропан-бутан. Инсталирана е изпарителна система с добавъчна измервателна система, произведена от V-LUBE.
Автомобилът използва 1,8-литров бензинов двигател VVT-i. Този двигател е особено подходящ за това проучване, тъй като в бензинов режим не са известни специфични слабости на клапана, докато е известно, че работата на газ причинява износване на клапана.
а да се оцени износването в режим на пропан-бутан, превозното средство е карано приблизително 5000 км в чист режим на пропан-бутан и промяната в хлабината на клапана е определена като индикатор за износване на клапана.
За да се оцени намаляването на износването от системата за добавки, превозното средство измина 6 000 мили (10 000 км) с различни настройки. Отново износването на клапана се определя чрез промяната в хлабината на клапана.
Графиката по-долу показва напредъка на затварянето на клапаните при всмукателните и изпускателните клапани. Първата колона показва износването по време на референтното измерване без добавки, а другите две колони показват скоростта на износване при тестваните дози. В този случай автомобилът е изминал 4,554 км за референтното измерване, а изпускателните клапани са довели до средно износване от 30 микрона. Следователно изчислената референтна стойност е 6,6 микрона на 1000 км. До пробна миля 7500 (1,2000 км) се използва приблизително половината от измервателната скорост, препоръчана от производителя, а след миля 7500 (1,2000 км) дозирането се увеличава по препоръка на производителя.
Фигура 3: Степен на износване след дозиране
Фигура 4: Дългосрочна проверка (хлабина на клапана в mm)
Ако степента на износване на изпускателния клапан в резултат на първите две фази на изпитване са противоположни една на друга, изпускателните клапани показват значителен ефект, който съответства на намаляване на износването с една трета.
Това съответства приблизително на утроен експлоатационен живот на клапаните.
Заключение: Дългосрочната ефикасност е проверена след 126 000 км от тези 78 750 мили. Тези открития категорично показват, че използването на V-LUBE Valve Saver значително намалява износването на клапаните. Ако не беше използвана добавка по време на работа на пропан-бутан, превозното средство вероятно щеше да се провали на 12 500 км (20 000 км) от теста поради загуба на компресия.
Както показва Фигура 4, не може да се установи износване, ако се използва препоръчаната от производителя дозировка, въпреки че превозното средство е обект на износване дори в бензинов режим. Според производителя на превозното средство, хлабината на клапана трябва да се проверява на всеки 60 000 км.
Следователно беше доказано, че ако защитата на клапаните се измерва правилно, експлоатационният живот на клапаните е достатъчно удължен, така че да продължи през целия експлоатационен живот на автомобила.

Проучване 4 Тест на катализатора

Доклад за изследване на ефектите върху каталитичния преобразувател при дългосрочен тест с V-LUBE Valve Saver. Провежда се в Института за автомобилни задвижвания към Академия на науките в Саарланд.
Проучване 4 изследва дългосрочните ефекти на V-LUBE Valve Saver върху каталитичния преобразувател. Повтарящите се доклади за износване на каталитични преобразуватели поради използването на добавки за защита на клапаните ни подтикнаха да проверим дългосрочните ефекти на V-LUBE Valve Saver и резултатите бяха положителни.
Процедура: Изследването е поръчано и проведено с помощта на превозно средство с модернизирана система за втечнен нефтен газ. LPG обикновено причинява повишено напрежение върху газообменните клапани. Тестовото превозно средство беше Toyota Corolla Verso 1.8 VVT-i (94 kW / 129 к.с.). По време на дългосрочно изпитване на пътя той беше експлоатиран с добавка, която увеличава експлоатационния живот на клапаните (V-LUBE Valve Saver), използвайки LPG като гориво. В този момент може да се демонстрира значително намаляване на износването.
Работата на каталитичния преобразувател беше проверена, за да се оценят всички неблагоприятни ефекти на добавката върху нейния експлоатационен живот.
Данни за проверка, превозното средство е достигнало пробег от 92 500 мили (148 000 км), от които е било изминало над 78 750 мили (126 000 км) с пропан-бутан и добавка за защита на клапаните V-LUBE Valve Saver.
Заключение: Резултатите от измерванията на изследването на каталитичния преобразувател доказват, че използването на добавка V-LUBE Valve Saver на дълги разстояния над 126 000 км не влияе неблагоприятно върху функцията на каталитичния преобразувател.
Определените коефициенти на преобразуване са положителни и показват, че каталитичният преобразувател на тестваното превозно средство все още функционира дори след дългосрочен тест за издръжливост с добавката V-LUBE Valve Saver.
Това проучване не разкри никаква неизправност на каталитичния преобразувател. По този начин не биха могли да бъдат установени отрицателни ефекти от използването на добавка против износване V-LUBE Valve Saver върху системата за обработка на отработилите газове въпреки значителния пробег на тестовото превозно средство.

Очакваме да се свържете с нас

Имате въпроси или предложени?
Моля, да се свържете с нас. Ще се радваме да Ви помогнем.