Тази страница е достъпна и на Английски Английски.

Сега предлагаме софтуера на Landi Renzo OMEGAS 4.2.0.85 в нашия раздел за изтегляне на файлове.

Най-важните актуализации на тази версия са както следва.

^

Предлага се нов фърмуер за OMEGAS ECU

  • EVO_L_#00572
  • EVO_#01171
  • EVO_OBD_OMEGAS3_#00985
  • OMEGAS4_#00186
  • MP8C_OBD_#01354 (за компютри OMEGAS 3.0 5-6-8 цилиндъра)
^

Разделете списъка на OMEGAS ECU между LRE194 и LRE198, разделяйки ги на OMEGAS за 2, 3, 4 цилиндъра и OMEGAS 5, 6, 8 цилиндъра

^

Landi Renzo OMEGAS 3 ECU 5, 6, 8 цилиндъра

Актуализирани параметрите на основната конфигурация на инжекторите “GI 25” под елемента “Тип инжектор”.

^

Основното калибриране е оптимизирано с помощта на инжектори GIRS12.

^

Актуализирани текстове на различни езици

^

Разрешини малките проблеми с диплея

^

F1 Смяна на газ, различни модификации на страницата

  • Актуализиран списък за избор на инжектор за
    • KIT в съответствие с UCIF проекта (само за Италия)
    • Нов комплект с инжектори EVO ECU и GIRS12
    • Специфични комплекти за някои световни пазари
  • Тип инжектор: при настройка на AEB_EVO вече е възможно да се зададе и размерът на дюзите, като по този начин се позволява „Автоматично калибриране“ да започне от планиране възможно най-близко до оптималното
  • Тип инжектор: при настройка на “Landi GIRS12, вече е възможно да се зададе и размер XXS, като по този начин се позволява” самокалибрирането” да започне от подходящо планиране на използваните инжектори
  • Функцията “Последователност на ръчно впръскване” зависи от това дали е избран елементът “Тип оборотен сигнал”. Функция, използвана за контролни блокове EVO L, тъй като оборотите на двигателя не присъстват. С използването на други ECU-та, на които присъства кафявият проводник (RPM сигнал), предлагаме да държите този проводник свързан и да зададете елемента “Тип на оборотен сигнал”. Специфичното отчитане на оборотите на двигателя е подобрение за управлението на всички стратегии, от които зависи калибрирането и контрола на карбурацията.
  • Бъзер. По преценка на клиента е възможно да се активира/деактивира звуков сигнал на превключвателя при преминаване от бензин на газ и при включване на индикатора за запас на газ.
  • Ниво на газ. С LROMEGAS3 ECU, задавайки 8 цилиндъра, при параметъра “Стойност на ниското налягане за промяна обратно”, стойността по подразбиране беше зададена на 0,5 бара за пропан-бутан и 1,25 бара за пропан-бутан.
  • Модернизиран. Картата за вноса на бензин е добавена. Ако е активирана, тя работи като алтернатива на елемента “Принос на бензин” в прозореца “Газ / бензин”. Възможността за използване на карта, в сравнение с предишната функция, Ви позволява да настроите компенсацията на бензина в по-точни точки. Стойностите от 0 до 100, които могат да бъдат зададени в картата, се изразяват като процент, където за 100 двигателят се задвижва само от бензин.

В долната лента на екрана стойността на приноса на бензин се изразява в ms.(като други пъти като инжектиране).

  • Автокалибровка. Можете да поставите отметка в полето „Корекция над 2500 м надморска височина“. Чрез промяна на стойностите на налягането на MAP, тази функция позволява завършване на автоматичното калибриране, като се избягва необходимостта от придобиване на точки с високо натоварване на двигателя, в случаите, когато не е възможно да ги достигне поради височинни условия (напр .: някои държави от Южна Америка ), или специфични характеристики на двигателя (например: някои автомобили с автоматична скоростна кутия).
  • Инжектори. Нова функция. Стойностите на “минимално време за отваряне на допълнително впръскване на газ” и “максимално време за допълнително впръскване на бензин” могат да бъдат зададени, а стойността по подразбиране е зададена на 0,1 ms и 1,4 ms.
  • Адаптивност. Вмъкване на настройващия елемент: “Активиране на PID44 корекция” и неговият дисплей. Тази функция може да се използва, ако ECU-то на автомобила е настроен да управлява тази функция и с ECU LROMEGAS3, EVO-OBD и LROMEGAS4, тъй като връзката към EOBD конектора е необходима. За да проверите дали бензиновият ECU управлява PID 44, можете да използвате AEB OBD тестер.
    • връзката трябва да е тип 8 или 9
    • в менюто “Параметри”, като изберете елемента “Зададена стойност на ламбда” (цел), стойността се показва; или след връзката между блока за управление на газта и OBD диагностичното гнездо на превозното средство, стойността на елемента “Съотношение еквивалент на горивото” ще бъде “1”.

Тази стратегия позволява да се коригират пиковете на карбониране “Rich”, без да се налага да се намесват в карбурационната карта, така че всеки път, когато карбурацията падне под стойността, зададена в полето (“900” стойност на препоръчителната сигурност), компютърът например свежда карборирането до правилни стойности, така че да подобри управляемостта на превозното средство (особено подходящо за системи на метан).

  • F3 – ДИАГНОЗА. Дори при версията “C” на софтуерната програма е възможно да се активира / деактивира всеки елемент на диагноза и последващото “действие”.