Тази страница е достъпна и на Английски Английски.

Много къмпингуващи не искат да се лишат от комфорта и предимствата на газовата система дори по време на шофиране. Вече повече от 10 години GOK предлага утвърдено решение за безопасно използване на газовата система по време на шофиране, във вашия кемпер, каравана и др.

Системите, продавани в миналото под имената “Truma MonoControl” (система с 1 газова бутилка) и “Truma DuoControl” (система с 2 газови бутилки), вече се предлагат в технически непроменена и доказана версия като “GOK Caramatic DriveOne “и” GOK Caramatic DriveTwo “.

Ние изброихме най-важните въпроси и отговори за вас накратко.

За какво ми е необходим сензорът за авария?

Така нареченият датчик за срив е задължителен в допълнение към устройството за безопасност при скъсване на маркуча (SBS), ако газовата система в превозно средство(кемпер или каравана) трябва да се използва за отопление или охлаждане, например по време на шофиране.

Сензорът за срив служи като защита в случай на авария. Предпазното устройство незабавно спира газовия поток и предотвратява изтичането на неизгорен втечнен нефтен газ (LPG).

Къде се намира сензорът за срив?

Всички системи за регулиране на налягането на GOK, които са одобрени за използване на газ по време на шофиране, имат постоянно монтиран датчик за срив.

gok-caramatic-drivetwo-cs-30-mbar-1-5-kg-h-2

Как работи сензорът за срив?

Преди всичко трябва да се натисне бутонът за нулиране, за да се активира системата. Това премества клапана в отворено положение. В същото време топка се търкаля в определеното положение, за да задържи клапана в отворено положение и по този начин да позволи на газа да тече.

В случай на сблъсък отзад, например, топката напуска първоначалното си положение и по този начин блокира потока на газ. Това се случва при скорост на удар от около 15 до 20 км / ч.

1. Натиснете бутона за нулиране

1. Натиснете бутона за нулиране

2. Топката държи клапана в отворено положение, газовият поток се отваря

2. Топката държи клапана в отворено положение, газовият поток се отваря

3. В случай на авария сензорът за срив се затваря, потокът на газ спира

3. В случай на авария сензорът за срив се затваря, потокът на газ спира

Повече информация

Ако газовият нагревател в превозното средство е предназначен и за снабдяване на превозното средство с топлина по време на пътуване, трябва да бъдат осигурени специални предпазни устройства, за да се предотврати изтичането на газ в случай на възможна пътна катастрофа.

Магазин