Тази страница е достъпна и на Английски Английски.

Конверторите за зареждане на Votronic осигуряват оптимизирано и бързо зареждане на захранващата батерия на кемпера от динамото по време на шофиране. За разлика от обикновените изключващи релета, напрежението на зареждане ще бъде повишено до стойността, която е необходима за пълно зареждане на съответния тип батерия и която е предписана от производителите на батерии. Така че, пълният ток на зареждане е наличен и батерията се зарежда със значителна скорост за кратко време.

Дългите зареждащи кабели и загубите, както и колебанията в напрежението в динамото са добре компенсирани. Зареждащите преобразуватели с различни скорости на входно и изходно напрежение (12V/24V или 24 V/12 V) позволяват лесно зареждане на втора батерия, дори без инсталиране на второ динамо.

По този начин конверторът за зареждане осигурява известното висококачествено зареждане на батерията на зарядните устройства VOTRONIC също по време на шофиране. Благодарение на интелигентния микропроцесорен контрол на зареждането с характерни линии на зареждане „IU1oU2oU3“ и динамично изчисляване на времето за зареждане се осигурява автоматично, бързо и пълно зареждане, както и последващо зареждане на свързаните батерии от всяко състояние на зареждане. В същото време се осигурява едновременно захранване на потребителите успоредно с захранващата батерия.

Зареждащите преобразуватели се отличават със своя компактен дизайн, ниско тегло (високочестотен режим на превключване), мощно оразмерени компоненти на захранването и съответно пълен капацитет на зареждане, дори с дълги зареждащи кабели или силни колебания в напрежението на стартерната батерия (стандарт EURO 6 , 6 + плюс превозни средства). Пилотните лампи винаги информират за работното състояние на уреда. Осигурена е връзка с дистанционно управление, тип plug-in, която може лесно да се осъществи.

L

Зареждането на съвременни литиеви батерии с устройства, които се използват за обикновени батерии в оловно-киселинна технология (вкл. гел или AGM) вероятно ще доведе до това, че предимствата на тази нова технология (капацитет, брой или цикли и т.н.) не може да се използват напълно.

Ако се изисква по -голям капацитет, е възможна работа на два блока паралелно.